Logistiek

Uitdaging

In februari 2018 maakte Business Brainstorms kennis met Steven*, human capital manager bij een adviesbureau voor logistieke processen en technologieën. In het bedrijf was een tekort aan werknemers met een SAP-profiel. Om dat probleem op te lossen startten ze een wervingscampagne op LinkedIn, maar die leverde onvoldoende resultaat op. Om meer kandidaten aan te trekken was het nodig om de look en feel van de website op te frissen.

Aanpak

Na het concretiseren van de uitdaging en het resultaat stelden we een geschikt brainstorm team samen en kon de brainstorm beginnen. ‘Hoe kunnen we de website aantrekkelijker maken voor mogelijke kandidaten door middel van de website?’. Op basis van die vraag zochten we samen met Steven* mogelijke antwoorden. Na de eerste brainstormsessie stelden we een moodboard samen om onze ideeën te visualiseren. Steven gaf hierop zijn feedback en op basis daarvan pasten wij het moodboard weer aan. Als uiteindelijk resultaat maakten we een ontwerp voor de nieuwe website.

Resultaat

Business Brainstorms friste de look en feel van de website op en versterkten zo met nieuw beeld en nieuwe tekst de boodschap die het adviesbureau wilde overbrengen naar haar klanten en potentiële kandidaten.

*omdat wij de privacy van onze klanten respecteren gebruiken we fictieve namen

Benieuwd naar wat Business Brainstorm voor jou kan betekenen?

Contacteer ons